I.Robotépítő és programozó verseny – Mátyás Király Általános Iskola Pomáz

TERVEZZ ROBOTOT 1-8. OSZTÁLY

Rajzolj, építs, hozz létre a saját robotot!
Készíts bármilyen technikával (rajz, hulladékfelhasználás, LEGO vagy bármilyen, erre a célra használható anyagból) robotot. 
A kész pályaműről készíts fotót és küldd el az obuda@drcode.hu mailcímre.
Beküldési határidő december 13.
A kiválasztott pályaművekből december 16-án kiállítást szervezünk az iskolában. Reggeltől, kora délelőttig megtekinthetitek a robotokat és 13:00 órakor a nagyközönség előtt a nyertesek is átvehetik a nyereményüket.

Alsós korosztály:
1. helyezett – 1 hónapig részt vehet a Dr.Code robotika szakkörén + kreatív ajándékcsomag
2. helyezett – 1 hónapig részt vehet a Dr.Code robotika szakkörén +  kreatív ajándékcsomag
3. helyezett – 1 hónapig részt vehet a Dr.Code robotika szakkörén + kreatív ajándékcsomag

Közönségdíj: 1 hónapig részt vehet a Dr.Code robotika szakkörén + kreatív ajándékcsomag

 

Felsős korosztály:
1. helyezett – 1,5 órás LEGO EV3 szakkör részvétel + LEGO
2. helyezett – 1,5  órás LEGO EV3 szakkör részvétel  + LEGO 
3. helyezett – 1,5 órás LEGO EV3 szakkör részvétel + LEGO                            

Közönségdíj: 1,5 órás LEGO EV3 szakkör részvétel  + LEGO          

www.drcodeobuda.hupomaz (2)

PROGRAMOZÓ VERSENY 4-8. OSZTÁLY

 

I. FORDULÓ:
Készítsd el egy kergetős Scratch programot (scratc.mit.edu oldalon), az alábbiak szerint:

Legyen 

– egy a programban megtalálható háttér
– két szereplő
– egyik szereplő szintén Scratch karakter legyen
– a másik pedig egy általad megrajzolt. 

A fogócska legalább 15 másodpercig tartson és a végén a megfogott karakter tűnjön el a képernyőről
(plusz pont kapható, pl. ha a háttérben módosítást végzel, a játékos elkapásakor felirat tűnik fel, vagy pontszámítás történik).

A kész programot mentsd el és a linket küld el december 9-ig az obuda@drcode.hu mailcímre. A II. fordulóba jutottak december 10-én kapják meg az új feladatot, amit december 15-ig kell beküldeni. A pályázat eredményhirdetése december 16.-án az iskolában történik.

Nyeremények:
1. helyezett – GAMER készlet: (billentyűzet, fejhallgató, egér és egérpad)
2. helyezett – GAMER készlet: fejhallgató
3. helyezett – GAMER készlet: egér és egérpad

... mert a programozás mindenkié!